Nyilván nem ideális a helyzet, azonban a kocsi ebből is hasonlít a Combinóra: a többcélú hely pont ott van benne, ahol az R-kocsiknál a másik irányú ajtó. Szerintem csak azért nem kellene lemondani a kiskörúton való üzemről: az érintettek valószínűleg előbb-utóbb megtanulják majd használni. A jármű utasterét pedig szvsz így is át kellene majd gondolni, eléggé tele van zsúfolva ülésekkel jelenleg.
Jelenleg három forgatókönyv képzelhető el a 47/48/49 trióra:
a) maradnak az ICS-k (esetleg a 2-es felújítása után 2038-ban KCSV...),
b) sikerül importálni az R-kocsikat, mehetnek a hídra és ők lesznek az utódtípus Budán,
c) valami más járművet sikerül használtan beszerezni. Viszont jelenleg egyetlen olyan jármű van, amelynek akadálymentesített része nem aszimetrikus és elegendő szabadul fel belőle a következő 5-10 évben: ez pedig a duisburgi N10C-DU. Ezek viszont kicsit (0-9 évvel) idősebbek az 1993-ban, és 1995-ben gyártott R-kocsinál (persze az ICS-knél így is 8-26 évvel fiatalabbak).