Dr.Szalacsi Creative Commons License 2020.05.19 0 1 15

Nekem is belopták magukat a szívembe.

 

Drága mosó- és szárítógép megrendelve, futárcég kihozza, csomag kibontásakor - még a futár jelenlétében - kiderül, hogy a gép sérült, csúnyán be van horpadva az oldala és el van törve a teteje, vélhetően elég nagyot esett még a gyárban vagy útközben.
Sebaj, a dologról jegyzőkönyvet veszünk fel a futárral, ráírjuk a szállítólevélre a sérüléseket, és fotókat is készítünk a gépről.
Ezután a futár távozik.

Rögvest hívom az Euronics-et, érdeklődnék, hogy mikor cserélik ki. Mondják, hogy semikor. Szerintük "saját felelősségemre vettem át a terméket", és innentől kezdve ők nem tudnak mit csinálni. Az, hogy dokumentálva van, hogy a termék már a kicsomagoláskor sérült volt, és az "átvétel" annyit jelent, hogy nem hajítottam fél kézzel a futár után a gépet, nem zavarja őket.

 

3 napos cseregarancia és 14 napos elállás nem jöhet szóba, mivel cégként vettük a gépet (ez jogos), az ilyenkor érvényes kellékszavatosságról és termékszavatosságról viszont hallani sem akarnak (ez nagyon nem jogos). Hiába idézem nekik a saját ÁSZF-jük vonatkozó pontjait és a PTK megfelelő paragrafusait is, ha az ügyfélszolgálatos droid kifogy az érvekből, akkor inkább bontja a vonalat.

 

Soha, SOHA többet Euronics.