_matel_ Creative Commons License 2020.05.14 0 0 35388

A váltó ami benne volt búgott 4-ben mert az előző tulaj hosszú ideig használta rövid távra az autót úgy hogy kevés olaj volt a váltóban. Nem láttam értelmét a javítgatásnak és bontva egy árban volt a két váltó. Kiindulva a régi autóból az röhögve elbírta volna a PDTDI váltót is. Számokkal a különbség minimális (DUK) ez 2000rpm-nél 98km/h és a másik amit kivettem illetve a régi autóban is van (DHF) 95km/h ugyanilyen fordulaton. A mostani autóban ha visszaváltók 3-ba és padlót nyomok akkor sem gyorsul érzésre úgy mintha a másik autóban azonos tempónál 5ben csak nyomok egy félgázt, nem is padlót. Semmit mást nem akarok elérni minthogy ha valaki tötyög az úton biztonságosan meg tudjam előzni, rövid szakaszon is.

 

Jah az eredeti gyári váltó csak 84km/h szintén 2000rpm fordulaton mert hosszmotor és nehéz a kaszni így a gyáriak jó rövid váltót álmodtak bele.

 

Csak annyit várok tőle hogy 100km/h-s utazónál ahol a legtöbbet használom az autót nem pörög szét a motor és nem hangos...

 

Előzmény: 409 (35386)