gardenerboy2 Creative Commons License 2020.05.13 0 1 10368

Első kerék semmiképp az még a hátsónál is lenézettebb, mert a legkevésbé stabil. Montiba- pláne ha terepen is van használva- a középmotoros nyomatékérzékelős a legjobb. Annak ellenére hogy nagyon gyorsan koptatja a láncot és a fogaskoszorút mert a teljes hajtás a láncon át valósul meg. Ezzel szemben a hátsó agymotor közvetlen  a kereket forgatja a láncon át csak a te erőd hat.A középmotorosokat általában nagyon nehéz hajtani az agymotorost pláne ha első váltója is van sokkal könnyebb  Ez persze ritkán szempont azoknál akik terepen vagy a hegyekben használják. Az embernek az az érzése hogy inkább motoroznak mint bicikliznek. Nekem tökéletesen megfelel a trekking a hátsó agymotorral. Örülök hogy nem azt kell lesnem hogy mennyi töltés van még az akkuban mert akkor is használható ha lemerül. Ezzel is el lehet tisztességesen fáradni ha nem motorozni  akar vki. Az állandó 10 kiló plusz súly nagyobb erőt igényel saját erő esetén de ezt visszakapni egy könnyebb hegymenetnél. Többet is próbálj ki mielőtt döntesz. A jobb helyeken ezt még fel is ajánlják. A gyárinak nagy előnye hogy jobban egyben van. A motor és az akku általában be van építve a vázba. De ha van egy jó bicikli amit szeretsz és nem tul régi, birja a nagyobb terhelést akkor az átépítés is jó választás lehet és olcsóbb is. Kívánom hogy sikerüljön megtalálnod a legjobb megoldást.

Előzmény: DNZZ (10367)