Jared- Creative Commons License 2020.05.10 0 3 50525

Azokat a mellekutakat gondolom azert ujitjak fel, mert egy jo ideig nem lesz bekotve az M44 kozvetlenul sehova. Eleg szegyenteljes, hogy ugy epitenek ilyen hosszusagban gyorsforgalmit, hogy fogalmuk sincs hova, mikor es hogyan kossek be. 

 

Miért ne épülhetne addig az M44 többi szakasza amig nem tudják hol kötik be az M5-be? Nem értem az összefüggéest. Azért majdnem 100 km M44-et nem "áldoznék" be ezért.

 

Teljes sotetseg uralkodik a fejukben ott fent. Probaljak mindenaron az igeretuket teljesiteni (megyeszekhelyek bekotese, meglevo palyak hatarig vezetese), meg akkor is ha nincs a masik oldalon ra fogado hajlam (lasd M85).  

 

Ez megintcsak elég nyakatakert logika. Az M85-ös elsődleges szerepe hogy az ott lakóknak biztositson kapcsolatot Győrrel és Budapesttel. Az Ausztriába ingázók el vannak az A3-on, és amint készen van a teljes soproni elkerülő, az M85-ön. Lakott területet ekkor már nem fog érinteni az ingázó forgalom.

 

M4 meghosszabbitasa is a hatarig eleg eroltetett menet. Romanok azt a nyulfarknyit is kenyszerbol epitik, hogy at tudjuk adni a mi szakaszunkat.

 

Annyira jófejek ezek a románok. Igaz hogy majdnem 20 éve izzadnak az A3-as azon szakaszán, de sebaj, egy hülyemagyarozásra azért mindig fussa.

 

 

Előzmény: Autobahn89 (50522)