alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.17 0 0 868
Sziasztok!

Akkor jövore Trulli és Fisischella vezetik a két Ferrarit! :-)

Azt vegyétek figyelembe, hogy Spanyolországban még nem a 048B jelzésu erosebb és könnyebb motor pörgött a Ferrari autókban.

Egyébként amit jósoltam, az be is jött:

"Irvine is doing what we have asked him to do, what we hired him to do, and we are pleased with the choice we've made," said di Montezemolo. "I was personally vilified, and I mean that, for having signed Irvine in the first place. Now, thanks partly to having a car as exceptional as the Ferrari is today, he's reached levels of performance which have amazed a lot of people - but not me."
"However, I'm not saying any more than that, and I'd only add that I'm not taking any decisions as president of Ferrari because it's the middle of June and there are a long series of factors to be considered."

Szóval a Ferrari ma egy "kivételes" autó és di Montezemolo keresztapát nem ejtette ámulatba az ír kiváló szereplése, mint másokat. Ha egy Ferarista azt nyilatkozza, hogy a versenyzo az eredményeit részben az autónak köszönheti, akkor úgy érti, hogy foleg az autóé az érdem. De nemsokára lesz itt olyan nyilatkozat is tolük, hogy az autóé a dönto rész a sikerekben ...

SZVSZ Irvine van olyan jó az idén, mint Schumacher, Monacóban pl. le kellett maradnia, hogy MSch mögött biztonsági tartalékot képezzen, ha megpördülne, vagy a boxba kéne kiugrania.
Persze nemsokára jönnek majd az okostónik azzal hogy "ebben a Ferrariban bárki világbajnok lenne..."
:-)