vermestibi2 Creative Commons License 2020.04.27 0 0 2046

Igen, se kinyomó szem, se zégergyűrű... És régóta így használhatták, mert nem egy-két kilométer alatt kopik le ennyire ez a kis kar.

De szerencsére más barbár megoldást nem találtam a motoron. Keveset szerelték, ez látszik a csavarokon is - a legtöbbjét még 1972-ben húzták meg a gyárban.

S 52 blokkos, már a blokk hajtja a kilométerórát. A blokkot még nem húzták szét, egyedül a hengert cserélték rajta (a nagyobb, szögletesebb van most rajta), a kuplungja is egyben van, nincs összekarcolászva a kinyomólap, a zégerek a helyén, szóval hozzáértő ember szerelte - mert valószínűleg szerelték már a kuplungot, erre utal az is, hogy kihagyták a kinyomószemet. Hatvanezer kilométer van a motorban, ez érződik is a főtengelyen, meg a csapágyakon - ezeket mind cserélni kell. Az egyik gyűrű törött, így használták már egy ideje, mert a törésnél alaposan végigkarcolta a hengert.

Érdekessége a motornak, hogy az első sárvédőtartó nem fehér, hanem az is bordó/vörös, és hogy az első sárvédő elején se matrica, se oroszlán embléma nincs.

Előzmény: Katonka Balázs (2045)