SaInZaTic Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125991

A leírásban már más a teljesítmény, automatáról szó nincs, ez egy manuális busz.

 

Nem meggyőző az az öreg szimplaszelep kétliter motor, de alig van megfújva, valami "komoly" ~20le-vel több, mint a szívó változat...viszont a turbó egy csomó plusz lom, olajcső, levegőcső, stb, hibalehetőség.

406ban szerették ezt a blokkot, de ott az másról szól..

 

 

 

Igaz, egy akkora doboznak minden nm-re szüksége van, de volt ennél jobb, újabb (mondjuk a 2.2 duplaszelep) benzines blokk is ezekben.

 

 

Az lehet viszont, hogy az nem 800e ft hanem másfélszer több, abból meg azért "kijön" egy-két javítás. Maga ez a blokk egy őssárkány, ennek vannak előnyei, vannak hátrányai is, ha hétvégére családinak, esetleg másodiknak kell, akkor alapos megnézéssel végül is ok, ha szállítani, buszozni, dolgozni szeretnél vele, akkor semmiképp.

 

Különben nem tűnik úgy (így képről) hogy rossz állapotban lenne ez a busz, de egy elég puruttya kavicsos-konténeres nepper árulja, és mintha újra is lenne festve(vagy csak rálakkozva?), az a két fekete kupak a ködlámpába is teljesen disszonánsnak tűnik, NAGYON meg kellene ezt nézni, mi a tényleges gépészeti-kaszni állapot és vélhető futásteljesítmény.

 

 

Előzmény: hatton (125990)