Igen ... és Nem :)
Nem az a lényeg mennyire "erős", hanem hogy mennyire dinamikus.
0-100 gyorsulás is fontos, de a 80-(100)-120 gyorsulás az igazán fontos előzéskor.
Túl sokat jártam a 4-es "halálúton" ...
nagykunsági
"a 180 Le bőven elég egész Európa útjain."
Súlyfüggő.
A '99-es V6 mondeó (173 LE) a maga 1,6T-val igen, elég. De egy 2T súlyú autónak azért már édeskevés.
"Ez az "úgy veszem észre, h a Mollal, mintha kicsit jobban menne" ez kb olyan mint a motorosoknál, mikor feltesz egy sport kipufogót. Azok is mintha jobban mennének vele. :)
Persze kérdés, akkor is így éreznél e , ha nem tudnád mikor melyik kúton tankolnak bele?"
Egy vaktesztet megér a dolog :D
Kisebb 1300-1400 cm3 kocsiknál régen nekem az jött le, hogy Shell-el jobban pörög de sokat eszik, Mol-al kevésbé gyorsul de pici fogyasztás, ÖMW meg a középút.
Nagyobb cm3-nél viszont ez már sokkal kevésbé észrevehető.
Most az tuti, hogy a normál meg prémium 95 a maga 10% etanoljával odab-sz rendesen a teljesítménynek.
Az etanol nem ken úgy, korrodál, energiatartalma kisebb, többet is eszik belőle, oktánszáma 105 felett tehát valamivel "lerontják" azt a benyát 95-re ... ráadásul ahogy áll kocsonyás lesz tőle a benya.
http://kreszvaltozas.hu/tanacs/etanol-hasznalat-motorgyilkossag/