Hát, Feri, nem adja magát könnyen a Rigád.
Már beindul, de kipróbálni még nem tudtam, ugyanis nem csúszik a kuplung. Először azt hittem, hogy a vastag fémlamella miatt nem jó; kivettem belőle egy műanyag lamellát, de így sem csúszik, bármennyire is feszítem meg a bovdent.
Szétszedtem és megnéztem, mi a baj.
A főtengelyre először egy hézagoló alátét jön:
Aztán egy bronz bevonatú persely:
Aztán a kuplungkosár:
Ezután jön egy újabb hézagoló alátét, majd a kuplung agy (meg a lamellák, de ez most nekünk nem érdekes), amik elvileg nekiütköznek a perselynek, így a kosár és az agy nem érnek össze. De ennél a motornál ezek bizony összeérnek, összeszorulnak és ezért nem csúszik a kuplung.
Úgy tűnik, az okoz gondot, hogy túl rövid a persely. A persely gyári, az összes többi alkatrész utángyártott...
Mivel a perselyt nem tudom cserélni - ha lenne is mire, valószínűleg ugyanilyen hosszú lenne - gondoltam, a kuplungkosár középső részét rövidítem meg egy kicsit.
Csakhogy, a kosár hátulján látszik, hogy a nagy fogaskerék már most is beleért (ráadásul csak egy ponton - szóval az is kiderült, hogy van némi nyolcas a kosárban), szóval nem rövidíthetem meg, mert akkor még jobban beledarálna.
A kosár belső részéhez meg nem férek hozzá.
Szóval keresnem és/vagy csinálnom kell egy hézagoló gyűrűt, amivel kitoldom kicsit a perselyt.