Nem, ez az eredeti bszggg verzió.
Azért ezt másoltam be, mert:
1) nem akartam az általam szétbarmolt kódot berakni, ami szintén nem működik, de még azt sem hihetem, hogy működött volna, mert bszggg-nek van legalább egy screenshot-ja, hogy ez az eredeti (valamelyik változatában) működhetett :-)
Pl. a kód elején levő JMP $610C konkrétan egy BRK-ra mutat, de NOP-ra cserélve sem lett jobb :-)
2) A kommentezést és a kód értelmezését csak papíron csináltam meg, de a kommentek nem lettek begépelve.
Színes nyilakkal jelöltem magamnak az ugrásokat, zölddel a feleslegesnek gondolt parancsokat, stb.
Nekem az egyik főbb célom a kód lerövidítése volt, hogy beférjen a nulláslap itt-ott találhat réseibe (tape buffer 191 bájt, speech buffer 141 bájt, ha már ugrálni kell, tök mindegy, hová)
A NOP-okból van 17, de monitorban fejlesztés során elég sok ilyet szét kell szórni.
A kód értelmezésekor merült fel, hogy nem lenne-e jobb egy bájton tárolni a X koordinátát, sokkal kevesebb bit-toszogatás kell, kb 40-45 bájttal lehetne rövidebb a kód.