Attila_x Creative Commons License 2020.04.09 0 0 35568

Biztos van rá szoftver frissítés, majd rákérdezek én is az autó 1 éves szervizénél, bár nem hiszem hogy megcsinálnák konkrét hibajelenség nélkül, nehogy elcsesszenek valamit. Melyik szervizben próbálkoztál? A 2 esetben előfordult klíma kijelzés lefagyást eltekintve egyébként én elégedett vagyok a rendszerrel, fontos szempont volt az autó választásnál az AndroidAuto funkció. Bárhova megyek, fut a waze. Amire figyelj, hogy az AndroidAuto hivatalosan nem engedélyezett ebben a régióban, így nem is telepíthető a Play áruházból. Gondolom te is .apk -ból telepítetted. Ennél fogva nem is frissül automatikusan, úgy mint a többi alkalmazás. Én múltkor frissítettem kézzel a telefonon, és meglepődtem, hogy több javítás, új funkció is van benne. 

Abban igazad van, hogy a rendszerben van wifi hálózati kártya, csak valamiért ki van kapcsolva nálunk gyárilag. Mondjuk nem tudom mi értelme lenne bekapcsolni, ha ott van az AndroidAuto funkció? A telefonodon van mobilnet, arról megy a navigáció. Az Astrában mire használod a wifi képességet? Milyen hálózati funkciót tud a készülék önmaga?

A rejtett developper menüben egyébként van rá lehetőség hogy bekapcsold a wifi-t, de én nem próbáltam, hátha letölt olyan frissítést a rendszer, amit nem kéne egy garanciális autónál. Nincsenek tapasztalataim ezzel kapcsolatban, talán másnak van.

Amit még észrevettem, hogy az AndroidAuto vagy a rendszer nagyon érzékeny az USB kábelre. Az egyik Samsung telefonunk (A6) működik a gyári kábelével, de ugyanazzal a kábellel (pedig gyári Samsung) egy régebbi Samsung készülék (J5) nem megy. (azt mondja az autó rendszere, hogy nem kompatibilis a készülék) Viszont van olyan noname ( rövid) kábel is, amivel mindegyik megy! 

 

Előzmény: Krinyo (35567)