Kopasz Creative Commons License 1999.06.04 0 0 707
Nagyon nehéz megítélni, hogy ki kivel mikor és hol van partiban ill. gyorsabb. Sokban függ ez a pályától, a kocsi beállításától, sőt a pillanatnyi formától is. Ha valaki kifog egy jó napot/hétvégét és fekszik is neki a pálya, akkor jobb kocsikat és/vagy pilótákat is lemoshat. Példák: pár éve Berger a sérülése után visszatérve az első versenyén (talán Kanadában?) mindnkit lemosott, vagy Hill egyszer a Hungaroringen valami szar kocsival majdnem első lett (sajnos elromlott a váltó a végére).
Én Schumacher pályafutását az első versenyétől követem. Már akkor is a kedvencem volt, amikor még csak az első pontjait gyűjtögette, látszott, hogy tehetséges és akar, ráadásul a korához képest éretten versenyzett. Szerencséje, hogy belülről láthatta Sennát, Prostot, Mansellt, lehetett tőlük tanulni. Külön rokonszenves benne, hogy eddig sohasem ment az aktuális csúcs autóval, a VB címei megszerzésekor sem. Igaz az első címhez nagy szerencse is kellett, a baleset nélkül Hill megverte volna a versenyen is meg a VB cím esetében is, egyszerűen jobb volt a kocsija. Ahogy a Ferrarit felhozta a középszerből, az is hatalmas teljesítmény. Eddig nagy pechje volt, hogy az utóbbi években mindig volt egy jobb autó/motor, mint az aktuális Ferrari. Ha tavaly megnyerte volna a Belga versenyt, akkor viszont jó eséllyel világbajnok lehetett volna. De nem nyerte meg... A mostani Monte Carloi futam is bizonyította, hogy a technikás/dolgozós pályákon mindenkinél jobb, de ezt a kiváló esőmenő előadásai is mutatják. A gyors pályákon is nagyon jó, de ott vannak hozzá fogható pilóták (Villeneuve, Hill, Hakkinen). A jelenleg a mezőnyben szerintem Villeneuve van legközelebb hozzá.

Üdv: Kopasz

Előzmény: mccheese (704)