dimelo Creative Commons License 2020.03.25 0 0 49886

Nem olvastam olyan kritériumot, amely szerint csak autópálya paraméterre kaphatunk EU forrást... (M15 - M70 évekig volt 2x1 sávos)

 

Megalázó az a szakmaiatlan döntéshozatal, amely 5-6 ezres forgalomra autópályát, de 15 ezres forgalomra 20 m-es szűkített autóutat "engedélyez".

 

Az M30 200 milliárd forintja soha meg nem térülő beruházás lesz...

Egyetértek a kapacitásbővítéssel, de amit itt elpazarolnak, az +40 km lenne, ha felelős gazdálkodás lett volna (ingyen pénz)

 

Ígértem egy információt a forgalomról:

Encs városának Képviselő-testülete többször foglalkozott az M30 ügyével, szerencsére a jegyzőkönyvek is elérhetők: (2016. 01.19.)

Amiket kékkel kereteztem:

1. forgalomnövekedés nem várható

2. az ipari park közvetlenül megközelíthető legyen.

 

Tehát a képviselő-testületet nem érdekelte a környezetterhelés, mert "nem fog növekedni" a forgalom,

ellenben ragaszkodott a közvetlen ipari parki csatlakozáshoz. (ami növeli)

Magyarul: jöjjön a befektető, az nem érdekes, hogy mi a lakók álláspontja. (Meg is bukott a polgi...)

 

A home-office üzemmódban több időm jutott a tanulmányozására... (Elgondolkodtató részletek encs.hu)

 

Előzmény: hegyaljai3 (49885)