fine1 Creative Commons License 2020.03.23 0 0 42267

ez egy jó kocsinak tűnik, persze élőben fog kiderülni, hogy mennyi az annyi. Át is vizsgáltathatod, az lenne a legjobb. Nem a kilométer számít. Ezeket a kocsikat főleg, ha még mindig az első vagy második tulajdonosa hajtja (van ilyen) akkor bizony az évi 40-50 ezer beleszalad. 12x40= 480.000 km 12x50=600.000 km. Hihetetlen sokaknak, de van, létezik olyan ember aki, ha megvesz egy kocsit 15-35 millióért az használja is, mert telik neki üzemanyagra :-) és nem arra vár hogy a huszadik tulajnak csak 120.000 kilométert mutasson az óra

 

Nálunk magyaroknál ez a baj, köpünk a sok kilométeresre, mert inkább kell a szemre is egyértelműbben lelakottabb, hitványabb, mert abban 240.000 km van (tucat számra vannak cikkek a neten, hogyan verik át a tapasztalt szemeket, hogy még a szakik sem jönnek mindig rá, hogy tekerve van, mert minden részét átírják-törlik-cserélik a kocsi tárolóinak, nem másfél milliós korában teszik meg hanem 4-5 évesen amikor még  a kocsi 10 millió felett van. Erre lenne jó az az informatika adatbázis, ami ma már mindenki számára elérhető, hogy rögzítik eladáskor, eredetvizsgán a kilométert és legalább azokra a 2 éves műszaki vizsgaciklusokra vonatkozóan lenne egy képe a vevőnek, hogy mennyi lehet benne valójában. Én állapotnak, számláknak, átvizsgálásnak hiszek. A kilométer futás nem érdekel, szerintem az sok esetben kamu.

Előzmény: Anaren91 (42261)