amfe Creative Commons License 2020.03.19 0 0 1622

2019. novemberben rendeltem az Extreme Digitaltól egy Zanussi ZCG510J1WA gáztűzhelyt  Black Friday keretében 53.985 Ft. ért. 2020. januárban megkaptam a tűzhelyt (szállítási díj 4.000Ft), majd saját költségemre ráköttettem a gáz hálózatra (12.000 Ft), mert csak így érvényes a 2 év gyári + 1 év gyári garancia kiterjesztés. 2020. január második felében bejelentettem a márka szervizbe, hogy a készülék teteje használat körben nagyon felforrósodik. Azóta kétszer volt kint a szerelő és megállapította -  megmérte, hogy a készülék tetején 115 - 105 C a hőmérséklet. Minkét alkalommal dokumentálta és elküldte a felvételeket a szerviz központba. Többszörös telefonon történő érdeklődés után 2020.03.19-én (két hónap elteltével) közölték, hogy a gáztűzhely javíthatatlan és azt elszállítják, a tőlük kapott cserejeggyel új készüléket tudok vásárolni az Extrem Digitaltól. A kérdésem az, hogy ha  a készülék gyári hibás volt, miért nekem kell újra megvennem a készüléket, újra kifizetni a szállítási költséget, újra kifizetni a beüzemelést - míg avásárlás és az üzembe helyezés közötti időszakban (3-4 hét) semmilyen főzési lehetőségem nem lesz. A gáztűzhely mostani ára 6-7 ezer forinttal drágább. Mereven elzárkóztak attól, hogy mivel a készülék gyári hibás volt és 2+1 gyári garancia volt rá a hibás készülékkel egy időben hozzanak egy új - feltehetően jó minőségű készüléket és helyben végezzék el az üzembe helyezést. Köszönöm a válaszát