gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.19 0 0 659

A legendás Majesty visszatér..............egyenlőre csak kis cm3 -n.....................és kérdéses a vírus miatt ,idén áthozzák-e?  üdv zs

 

A legendás Majesty újjáélesztése már elérhető Japánban, de valószínűleg Európában is felkerül.

A Yamaha Majesty 250 egykor népszerű bestseller volt a görög piacon, de a vezetési jogszabályok változása és az azt követő A1 osztály létrehozása megváltoztatta a piac térképet, mivel a bevezető osztály hagyományosan mintegy 250 köbméter körül sokat veszített. részvények a 125-es évekből.

A Felség azonban még mindig itt van, bár meglehetősen megváltozott dicsőséges múltjától, mivel a japán piac logóként továbbra is fennáll. Ennek oka a Majesty S 155, amely az NMax 155 Blue Core motoron alapszik, és gyakorlatilag luxus kis testvére.

A 13 hüvelykes kerekekkel (120/70 elülső, 130/70 hátsó) és a 15 lóerővel a Majesty S az első nagy különbséget az egyshokk hátsó lengéscsillapítóval használja, az Nmax kettő helyett. Valójában vízszintesen van elhelyezve, lehetővé téve a teljes tárolást a nyereg alatt.

Még mindig kiemelkedik a nagyobb, 267 mm-es első tárcsaféktől (az NMax esetében 230), ülése 30 mm-rel magasabb, 795 mm-re, 145 kg-nál nehezebb, üzemanyagtartálya pedig most 7,4 liter - 127 kg és 6,6 kg. liter a megfelelő Nmax értékek.

Japánban 345 000 jenért, vagyis körülbelül 2900 euróért (18/3) értékesítik, ázsiai sajtó szerint azonban a Majesty S-t az Európában a 125 centiméteres motorpiacra keresik, a 155-ös helyett.


Amit jósoltam bejött....A vieste és a majesty között jelenleg 200euró a különbség.......

 

Részemről a wifis gyújtás kulcsot hanyagolhatnák.........mert az árát, szerintem  nem éri meg....+150Eft   .....öreg vagyok ,és retró hívó..üdv zs