Bobroberts Creative Commons License 2020.03.15 0 0 12280

Sziasztok!

 

Május 10-én mentünk volna 6 napos útra.

Borzasztóan feszült hetek voltak, hogy ebben a szituációban,

mi módon lehetne megoldani, hogy ne bukjunk óriásit az utazáson.

Bizakodtunk, hogy májusra rendben lesznek a dolgok de az elmúlt 2 hét eseményei rávilágítottak, hogy ennek járványnak hónapokat kell adni...és nem valószínű, hogy az EU lekerül a ‘ban list’ről mostanában.

Aztán kiderült, hogy a Carnival és a British Airways is igyekszik rugalmasan kezelni.

Jelen pillanatban éppen folyik az átütemezések adminisztrálása.

A március és május 31 közötti utazásoknál Carnival esetben úgy lehetséges az átütemezetés,

hogy egy későbbi utazást ugyanúgy regisztrálsz, kifizeted az előleget, majd egy online forma kitöltésében megadod az eredeti foglalás számát és adatait és az újat szintén.

Ezt követően 3-5 napon belül ők a régi utat felülírják az újra, a különbözetet visszautaljàk, illetve jelzik amennyiben neked kell még ráfizetni.

BA-nál pedig a lemondást követően 5 napon belül BA credit-ben jóváírjàk a repjegyek áràt, amit egy éven belül lehet felhasználni (bármilyen úticélra).

 

Pár napja a visszaszámlálónk 56-on állt, most 200+... kicsit szomorkásak vagyunk hiszen tavaly szeptember óta vártuk ...de a tudat, hogy novemberben már talán biztonságban mehetünk/ lehetünk felülírja a csalódottságot.