Üdv Robaj!
Szép ez a motor. Ugyanilyen volt az első motorom, csak fekete volt az ülés, meg nem volt rajta ilyen sebességfokozat-jelző (ami, ha nem tévedek, egyben visszapillantó-tartó is).
A sárvédők végén lévő "kacsafarok" is megvan? Az eredetileg szegeccsel van rögzítve - ezt nem szokták levenni.
Ezeknek a motoroknak a blokkja gyárilag le van festve szürkére - fogalmam sincs, hogy miért, hiszen így szürkére festve ugyanúgy néz ki, mint festetlenül, de mivel a festék hőszigetel, sokkal rosszabb a hűtése. Ráadásul gyakran sérül is ez a festés a blokkon, meg magától pattogzik, és elég tarka szokott lenni. Én ezt a festékréteget, ha már nagyon tiritarka, el szoktam távolítani. Ez a gyári "kalapácslakk" elég masszív anyag, a Kromolux alig puhítja meg, szóval elég macerás.
Mi a baja a motornak, hogy tolni kellett?