Jena307 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 13932

az árban egyet értünk, annyi még hogy nekem a 140 egy évre sok, de pl 300 5 re nem, 

 

"

Persze mindenki hibázhat: a vásárló, a gyártó, a kereskedő, az értékesítő kolléga. Bárki, emberek vagyunk. Egy ismerősömnek biztos, ami biztos kivették a fél tüdejét, mert foltokat találtak benne. Hónapokkal később jött meg az eredmény, hogy egy bakteriális fertőzés volt és elég lett volna az antibiotikum. Ez persze már fatalitás.

 

Ilyen esetekre való a garanciavállalás, ami minden esetben a gyártási- és alapanyag hibákra vonatkozik. Amennyiben ilyen hiba fennáll, akkor igenis a gyártónak és a forgalmazónak helyt kell állnia. Ha fenáll."

 

a hiba fenn áll ez tény és egyértelmű, de a garanciális feltételeknek nem felel meg mert nem 5cm hanem 3cm, sajnos ez is egy tény, 

ha valaki hibázott az is ok ez is előfordul,

de akkor miért van az hogy csak nyugaton működik az hogy van egy bolt ahol szerintük profi dolgokat árulnak és nem szokott előfordulni hogy valami elromlik, és ha mégis de nem meríti ki a garis feltételeket akkor gond nélkül méltányosságból cserélik ki, mert nekik megér annyit hogy bekerülési költségen le legyen tudva az ügy és elégedett legyen a vevő és vásároljon legközelebb is ott ? ?? Én nem titok számítottam egy ilyesfajta hozzáállásra , lehet nem kéne annyit nyugaton járnom. Én is vállalkozó vagyok, és nálam is simán belefér, az mikor tudom hogy igazam van de a helyzet úgy kívánja sokkal jobban megéri partnernek lenni , lehet hogy nem akkor hanem 3 év múlva de megtérül a korrektség.

Előzmény: Alváskultúra (13931)