A személyeknek a tízperces követéshez gyakorlatilag kompletten kell kettő.
Azért ne hülyéskedjünk már, óránként max. 6 személyről van szó, és ezek mellé kellene 1, max. 2 távolságit betenni.
A sokat emlegetett müncheni S-Bahnon pl. kétperces átlagos követéssel járnak a vonatok, óránként 30, ha jól rémlik.
Persze, az nem Budapest, mert ma Budapesten, a Köki-Nyugati között óránként 8 vagy 9 vonat van, ebből folyamatosan átlag ötperces követéssel pörög le öt vonat, köztük távolsági is, meg mozdonyos-bhv-s ingák is, meg a mizsei dízel. Menetrendi követés van négyperces is.
Mindez úgy, hogy az összefésülés-szétszedés a tervezett fejlesztésekkel negyedakkora gondot nem jelent majd, mint a 100a-n, és 2-3 perces nyíltvonali követésnek technikai akadálya remélhetőleg nem lesz.
Ha mondjuk a távolsági vonatok megállnak a Nemzeti Vágóhídnál, akkor pedig a menetidők közt lényegében nem lesz különbség sem.