Egy igencsak vázlatos NIF rajzot láttam, de azon nincs sok részlet.
Ezért kutattam a környező települések fellelhető dokumentumai között.
Találtam Hodász honlapján egy fénymásolt-szkennelt cuccot.
Mivel fekete-fehér, így kissé felturbóztam, hogy láthatóbb legyen az "eszement rongyrázás".
Kék számok a 2018. év forgalma (összes/teher)
Lila az M49 nyomvonala
Sárga körök a csomópontok
Piros körök a kiépítendő útcsatlakozások.
Palacknyak 7+8 km-en van, de ez ugyanolyan, mint ami az agglomerációs központok körül látható.
(Vagyis a belterületre irányuló forgalom megmarad, akárhány sávot építenek kívül.)
Látható, hogy Kocsord és Mátészalka között nagyobb forgalom van, mint M.szalka és M3 között, tehát az ingázók továbbra is be fognak menni.
Mihez szükséges az 5+1 csomópont, amelyek kialakításához még 11 km összekötő utat is kell építeni?
Ehhez csak egy összehasonlítás:
M4 most átadott szakaszán M0 és Pilis között (24 km) 5 csomópont van.
M49 tervezés M3 - Porcsalma visszakötésig (25 km) 5+1 csomópont.
Az M4 forgalma az új szakaszon (a régi 4.út adataival) 27000-17000-12300 a közvetlenül csatlakozó települések lakossága 70000 fő
49. út forgalma (a térképen is látszik) 10500-11600- 5600 33000 fő
Nincs itt valami erőteljesen benézve?
Csak hogy kritikám még megalapozottabb legyen: M3 - M35 csomópont Nyíregyházát és Debrecent (nem) köti össze... már 14 éve!
A megyeszékhelyek elérhetőségénél érzéketlenek voltak, most Mátészalka és Vásárosnamény de luxe kapcsolatot kaphat...
Ja: az M3 Őr-Vásárosnamény szakaszának forgalma 2060 ?!? gépjármű (a piros 460 tgk. hibás, mert a kisteher és középnehéz tgk. adat évek óta rossz/felcserélt)
Nyomják Krahácsot, de ész nélkül...