stepboy83 Creative Commons License 2020.02.28 0 0 323444

Na, ennek így mi értelme van:

"2. a fejlesztési cél megvalósítása első ütemeként egyetért

a) a H6 Budapest–Ráckeve és a H7 Boráros tér – Csepel vonalak elővárosi gyorsvasúti üzemű, a vonatkozó állami és fővárosi városfejlesztési célkitűzésekkel is összhangban megvalósítandó átfogó fejlesztésével, valamint teljes körű felújításával, a vonalak Budapest, Kálvin térig mélyvezetésben történő meghosszabbításával,

b) a H5 Batthyány tér – Szentendre vonal Békásmegyer–Szentendre közötti vonalszakaszának felújításával, egyben a H5 teljes vonala állomási, megállóhelyi, utastájékoztatási infrastruktúrájának megújításával,

c) a H5 és H6–H7 vonalak teljes értékű távlati összekapcsolásához szükséges megvalósíthatósági tanulmány elkészítésével;"

 

A sorrend alapján előbb lesz meg a szerelvény és az alagút egy harmada, mint hogy kiderülne, hogy egyáltalán milyen formában volna értelme megépíteni ezt a vonalat. És ha azt mondja az RMT, hogy ilyen paraméterekkel nincs értelme folytatni az építkezést akkor mi lesz? 50 év múlva lecserélik a vonatokat meg átépítik az állomásokat?

 

A másik dolog ami érdekes:

"A belvárosi meghosszabbítás és a felújítás révén a két déli hév-vonal együttes utasszáma 47 ezerről 108 ezerre nőhet."

 

Ha jól tudom a hármas metrót nem lehet sűrűbben közlekedtetni az AVR limitációja miatt - ez így van? Mert akkor érdekes lenne megnézni, hogy az extra utasokat mivel tervezik elvinni.

Előzmény: rezignált (323431)