R. Scherbotsky Creative Commons License 2020.02.28 0 0 117982

A szomszédban pár napja arról érkeztek a BMW-s srácok, hogy az eredeti, propelleres emblémával (nem olcsón) megvásárolt alkatrész nem bírja ki a gyárban elsö szerelésüként berakott cucc élettartamának a harmadát sem... meg eszembe jutott, mikor Lönci írta pár éve a Kappa-fórumon, hogy az 'original ricambi' papírmatrica még nem ázott le a (gyárinak tekintett) TRW-lengökarról, mikor 10k km után már kotyog.

 

De akkor így mi lesz?

 

Pont ez az a kérdés, ami engem is foglalkoztat, mivel épp itt állok a rég várt lehetöség kapujában, de erösen hezitálok: ha megveszem a szééééép tizenéves autót, és valami megmakkan benne, akkor ki fogja megcsinálni, hol, mennyiért, mennyi idö alatt és mivel járok addig (mindennap használom az autót, napi 80 km-t megyek). És jó lesz-e utána...?

 

A belga útviszonyokat és üzemeltetési körülményeket (adózás, üzemanyag-ár) alapul véve pusztán anyagi szempontból elképesztöen vonzónak tünik egy új Duster beszerzése turbós, gázos(!) ezres motorral :), akár 6 év (180k km-ig kiterjeszthetö) garanciával, ráadásul háromévi ingyen hitelre adják. De vannak még más ötleteim is :)

Előzmény: downer (117981)