Bmrenault Creative Commons License 2020.02.24 0 0 21394

Mivel neked ez a szakmád én addig játszhatok az enyémmel hát kipróbáltam.

A folt az új volt, viszont a kaszni meg olyan amilyen.

Ez beillesztett 1mm es réssel, nem ráhegesztett.

Amúgy szívás mert kiégeti és pontozva megy csak, co val tényleg jobb.

+1 szer kellett lepontozni mert csiszolás után elöjöttek apró lyukak a salak miatt.

A kerék mögötti részen volt ráhegesztés a lyuk kivágása után bekalapáltam az éleket ráraktam a foltot, gyorsabb is. 

Egy egy foltnál még elmegy a porbeles, de komplett javitásnál rengeteg plusz idő. Én is áttértem 3 folt után co ra.

Honositás volt 300e ft tott mondtak a karoszériázásra /azt lehet egy rakat szar a munkájuk/. Annyit meg nem költök olyanra amin nincs magyar papir.

Két lyuk az alvázon, két hátsó kerékdob, két hátsó kerék mögötti eső elvezető. Küszöbökön foltok. Hátsó maszek lökháritón is.

Kalapáccsal keresgéltem. Ahol hajlott, szakadt, fura hangja volt vágtam.

Ha ráérnék kivágnék belőle plazmával egy metszetett akkor lehetne igazán látni milyen, de megölne az asszony hogy megint a kocsit csinálom.

 

Előzmény: bexxter (21391)