Vannak benne érdekes dolgok, pozitívumok és negatívumok is.
Arra kíváncsi lennék, mit ért a jobb szolgáltatási színvonalon, mert a jelenlegi ugye összevisszaság. Továbbá a "fenntartható, stabil" közlekedésnél mire gondolt?
A legfontosabb feladatainál az "utazási igényekhez" való igazítás ugye tapasztalatok alapján nem szokott jó lenni, de majd meglátjuk, hátha nem szimplán a ritkítást takarja. Említi az utasszámlálást is, na vajon melyiket? A tavaly áprilisit, amikor 1-1 napig számoltak, buszonként 1-2 emberrel? Az azért nem lesz feltétlen jó, ha az onnan szerzett adatokat értékelték ki...
Viszont az 5 CNG-s midi nagyon remélem, hogy igaz, és nem szimplán PR-nak szánta. Abból már stabilan ki lehetne adni mondjuk a 38-ast, akár még sűríteni/hosszabbítani is, esetleg más vonalakra kiterjeszteni (pl. 11, 68, 69 ugye egy időben azokon is jártak midik - mikor még az összes Plasma megvolt), amivel szintén lehet költséget csökkenteni.
Ami még érdekes az az e-rendszer, hogy ha bevezetik, hogyan fog működni, és mikortól mindenesetre ideje fejlődni ennek terén is.