Ma :- Rákospalota - M0 - M4 - 4- 46 - Békéscsaba - 44 - M44 - 44 - M5 - Mo - Rákospalota.
Indulás 8.00, Rákospalota MÁV telep.
Szomorkás idő.
1./ M3 pár km eseménytelen
2./ M0 az M3-tól az M4-ig, kb. 30 km. Élénk forgalom, jó tempó.
3./ M4 végig. Üllőig telített, onnan jó úton nyugodt tempo (110 km/h), forgalom alig. Cegléd utántól sűrűsödik a forgalom.
4./ Ahol véget ér az M4 és újból kezdődik a 4-es út, onnan forgalom besűrűsödik, kicsit lelassul, kb. 80 km/h. Az út elhasznált a burkolat dobálós, nyomvályus, foltozott.
Szolnok Tisza híd után sűrű forgalom majd a régi négysávos szakasz (Szajol körül) eléggé elhasznált.
5./ Törökszentmiklós átvezető szakasz legelején félbehagyott nagy földmunka. Lehet, hogy elkerülő lesz ?
6./ 46-os út.
Törökszentmiklós-Mezőtúr-Gyomaendrőd-Mezőberény = 66 km
Mai szintű kétszámjegyű út.
Mint régen, 1995 előtt a három vagy négyszámjegyű utak.
Elhanyagolva, össze-vissza toldozva-foltozva, részben nyomvályús.
Már 90 km=h-nál is dobálja a kocsit.
A forgalom délelőtti, tűrhető.
Minden kisvárosba betér, a kisvárosokon belül kacskaringózik.
Az érintett 4 város egyikének sincs elkerülő útja.
Figyelni kell nagyon mert a kitáblázottság jó, de a táblák olvashatósága pocsék.
El és lekopottak, félig kidőltek, koszosak.
A kisvárosokban az útburkolati jelek alig láthatók.
Majd minden város kijáratánál, táblahatár előtt 1 km-rel ma traffipaxoztak.
Tempó 90-110 km/h.
7./ 47-es út Mezőberény- Békéscsaba
Mint előbb a 46-os.
Békéscsaba előtt útépítés.
Békéscsabára érkezés 10.30
8./ Békéscsabán útbaigazitás kérés, pont olyan int 1970-ben:
a./ - kedveském itt forduljon vissza, mondja a néni a 4 sávos út szélén középen záróvonalnál,
b./ - menjen el a Lári pékségig ott forduljon fel jobbra, mondja egy sík városban ahol nincs fel irány, és nem tudod hol van a Lári pékség,
c./ - ez jó, csak menjen a Rendőrségig, onnan már látja a malmot, amögött van a harmadik olyan bejáró félénél, csak ott nem lehet bemenni. Ebből csak a malmot meg a rendőrséget nem tudja az idegen.
Szórakoztató, végtelenül kedves, jóakaratú, segítőkész, semmilyen segítséget nem adó a címet keresőnek.
9./ Békéscsabáról ki a 44-sen kb. 20 km. Erős forgalom, a 44-es és M44-es elágazásig.
Az elágazástól a forgalom 60-70%-a vagy több ? a régi 44-es úton megy tovább. Mi az M44-t választottok.
Kíváló út 59 km hosszan, iciri forgalommal.
Tiszaug előtt véget ér az M44, onnan ismét síma 44 Kecskemétig.
Borzalmas útminőség.
Erős forgalom, sok kamion.
Végig az 59 km-n 110 km/h
10./ Kecskemét repülőtértől 445 az M5-ig.
Komoly forgalom, tekergőzés, jó minőségű út, kb. 50 km/h átlagsebesség.
11./ M5 jó tempó, kb. 100 km/h.
Már nagyon sok kamion.
Már vannak kamion vonatok, ahol 10-15 kamion megy szorosan egymás mögött.
Lehet haladni.
12./ M0 = kb. 35 km.
Nyugodt tempó, jó út.
Érkezés 14,30 = 479 km.