Il Leone Creative Commons License 2020.02.18 0 0 26021

Építészeti szempontból egyetértek, az állomások kialakításánál a legfőbb cél, hogy vonzó legyen a vasút.

 

Vagyis, ha jól értem, akkor ebben nem értünk egyet.

 

Pont azt próbáltam leírni, hogy akik ezt reklámozzák, valószínűleg nem tudják, hogy a fogyasztóknak mi a fontos, előbb azt kellene megismerni prekoncepciómentesen, ahogy azt a korábbi hozzászólásomban írtam.

 

Előbb azonosítani kellene, hogy a fogyasztók számára mik az értékek, mert építhetnek csili-vili egyedi építészeti megoldású állomásokat, ha az a fogyasztók számára nem képvisel értéket, vagy az értékmegítélésükben az utolsó harmadban van, akkor minden egyes forint amit arra költöttek kidobott pénz.

 

A fogyasztó által elvárt és a fogyasztó által érzékelt érték között pedig óriási különbségek lehetnek.

 

Dave_dömper korábban javasolta, hogy a stratégiák sok szakterület bevonásával készüljenek el (főként városépítészekkal és városgazdászokkal).

 

Valamiért a közlekedési szakemberek (nem az önjelöltekre gondolok, hanem akiknek ténylegesen ez a szakmájuk) mindig ki vannak hagyva ezekből, vagy ha nem, akkor az az első, hogy az építész, az urbanista azonnal lesöpri az asztalról,és pont ez az amit egyesek alaposan ki is használnak, hogy a két szakma képviselőinek egy csoportja semmilyen tiszteletet nem mutat más szakmák képviselői és ötletei/koncepciói iránt. Erre számos példát tudnék hozni, de sajnos a munkámból adódóan nyilvánosan nem tehetem meg.

Előzmény: farigó82 (26018)