radio100jozsi Creative Commons License 2020.02.11 0 6 49069

Ma én is kipróbáltam Csévharasztról Borsodba autózva, meg vissza, hogy mi a helyzet Monortól a 4-esen, meg utána Üllőnél fel az M4-esre. 11-kor indultam, és hát meglepet, hogy annyira aért nem érzékelhető, hogy "hű de nincs forgalom". Meglepet, hogy mennyi kamion megy az úton, és láttam olyat is, ami az eddig megszokott útvonalon jött le, mint ha még nem lenne átadva az M4-es. A Péteri leágtól utol is értünk egy kamiont, mögötte a sorral, és ment a vánszorgás 60-al, gondolom a szél miatt sem nyomta. Üllő/Gyömrő csp-an simán lehetett áthajtani.

 

M3-as, egyre kátyúsabb, a szélső sávban kamion karavánok, a leghosszabb 19 kamion egymás után, amit számoltam. Meg tucatnyi kamiont láttam (kettő előttem), ami előzte a másikat. De összességében nyugis forgalom.

 

Vissza az M3-ason 16 óra után hasonló tapasztalat, mint odafelé. M0K zsúfolt, de meglepett, hogy fél 6 után nincs dugó a péceli emelkedőn, és a végén a megszűnő 3 sáv okán. Csak pénteken van itt dugó délután?

 

M4-re ráhajtva semmi extra, és az Üllő/Gyömrő csp-ban simán megállás nélkül ki lehetett hajtani. A 4-esen már Monor felé aztán Péteri elágban megint egy 55-60-al vánszorgó sort fogtam ki, és közben szemből is jöttek az autósorok, nem érzékelve ekkor sem, hogy annyira eltűnt volna a forgalom. Meg persze 3 kamion is jött Üllő-Monor között Pest felé haladva. Amit láttam, hogy ez a "sok" autó nem Monorról, vagy Vasad, Csévharaszt felől jön, hanem Monorierdő irányából. Így egyenlőre nem fogom, hogy mi ez a forgalom, de szerintem kell egy kis idő, mire tudatosul mindenkiben, hogy kész az M4-es, én most ezt ennek tudom be, hogy még szerintem indokolatlanul nagy a forgalom a 4-esen.

 

Az M4 Üllő/Gyömrő csp-tól a 4-esbe átkötő út 404-es számot kapott.