Renbo 76 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 154


Január 8-án. Vásàroltam egy whirlpool kombinàlt hűtőszekrényt. Sajnos a konyha felújítás miat csak 15.-én tudtuk beüzemelni. Már aznap észrevettük, hogy a fagyasztó része nem elég hideg. Megolvadt benne a fagyasztott hús. 17.-én bejelentettem a hibát telefonon. A hűtő naponta kétszer riaszt.  Egyszer nappal aztàn az éjszaka közepén, hogy az egész család felébred rá. Kiküldték a szervízt. Mikro 2001 kft Szekszárd. Először azt mondtàk hogy nàlunk biztosan ingadozik a feszültség azért rossz a hűtő. Ellenőriztük a feszültséget minden rendben volt. Akkor azt mondta hogy biztosan gyakoriak nàlunk az àramszünetek. Több szàmítógépünk is van. Azok úgy tudom hogy érzékenyek az áramszünetre de eddig nem volt velük semmi baj.
Kihúztàk a hűtő csatlakozóját a falból és újra visszadugták. Azt mondták "tesztelgessük". A hűtő továbra sem működik. A szervíz nem vette fel a telefont. Ezutàn màsodszor is hívtam a hibabejelentőt azt mondtàk mihamarabb értesítik a szervizt. De nem történt semmi.30. -án bementem az üzletbe ahol a hűtőt vásároltam újra fehívtak mindenkit. A szervíz azt mondta, hogy alkatrészre várnak. Nem tudom milyen alkatrészre, mert a szerelő nem tudta, hogy mi a baja a hűtőnek. Három emailt írtam a whirlpool - nak. Egyikre sem érkezett vàlasz. Telefonon közöltem velük hogy fogyasztóvédelemhez fordulok. Azt mondták hogy 30 napjuk van válaszolni az emailre és nincs olyan törvény ami kötelezné őket a javításra vagy cserére. Gondolkozzatok el ezen mielött whirlpool terméket vàsàrolnátok.