_matel_ Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35169

Takarítás után feltettem a turbót és mérőórát csatlakoztattam a szívótorokhoz. Így a T15-ös turbó a gyári 0.8bar-t se töltötte le. Ezért a nyomáslabda és a wategate szelep közötti 6-os menetes szár csavarján 2-3 menetet beljebb tekertem. Ezt értem beállítás alatt. Így már mint írtam második vagy harmadik sebességben padlógázon 1600-3000rpm között tölt 17-18psi-t vagyis olyan 1.2bar-t. A problémám hogy előzés közben olyan 3200rpm-nél hirtelen elmegy az erő. Ha leveszem a lábam a gázról majd újra rálépek akkor visszajön az erő. A hibatároló alapján gondolom ilyenkor a turbót fújatja le a wastegate szelepen át az ECU. Mert a turbonyomás kerül be mint hiba a tárolóba. A kérdés ha így van akkor ezt a nyomáshatárt ahol beleszól az ECU tudom-e VCDS-ben módosítani? A lényeg nem szeretném ha ilyen hirtelen erőelvétel lenne 4000rpm alatt. Vagy esetleg anyagot vehet ilyenkor el az ECU? A fő gond hogy a nehéz kaszni miatt rövid a váltó ezen a típuson így életszerű előzés közben a 32000rpm. Ha nem számít az ember erre a megtorpanásra, elfelejti akkor kellemetlen is tud lenni.

Előzmény: atuc (35167)