_matel_ Creative Commons License 2020.02.06 0 1 35166

Sziasztok,

nemrégiben vettem egy AHU motorkódos Audi A6-ost. Műanyag házas egy csatis a gyári ECU-ja. A motort rendbe tettem turbót kicseréltem, beállítottam mert már hordta az olajat. A problémám hogy harmadikba előzés közben többször előfordult hogy olyan 3200rpm körül lefújatta a turbót. Ez elég kellemetlen mikor nem számít rá az ember. Jelenleg 2-esben és 3aasban max gázon 2000-2500rpm körül 1.2bar a töltőnyomásom. Természetesen a 00575-ös hibát (ha jól emléxem) bedobja a tárolóba ilyenkor. A régi autóm ugyanilyen volt 1Z-motorral ugyanilyen vezérlővel. Az nem vette el sohasem a turbónyomást igaz 1.1bar-ra volt állítva. A beavatkozási nyomást tudom VCDS-sel állítani? Ha igen gondolom adaptációban de melyik csatornán?

Illetve mi a gyári értéke ennek? Lehet a régi autóm vezérlője chippelve volt? A turbó tuti jól volt bekötve, gondolkodtam azon is hogy itt kikössem az elektromos szelepet és csupán a turbó gyári membrános vezérlőjét kössem be direktbe? Gányolni nem akarok és nem tudom hogy a motor védelmén kívül még milyen célból fújathatja le az ECU a turbót?

Köszönöm, matel