Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.29 0 1 122576

Meg lettem szólítva eme remek elmefergetegben. Szóval akkor: 

Különvözőek vagyunk különböző preferenciákkal. Ezért nekem az az autó ahogy kinéz plusz a ”csippelés” nem szimpatikus. Mert azt vallom hogy ami a gyárból jön ki az a legjobb kompromisszum. Tartósság, esztétika, kényelem, gazdaságosság, menetdinamika stb. terén. Ha valamihez hozzányúlunk javító szándékkal, akkor az valaminek a rovására fog menni. Aztán persze azt is igyekszünkkijavítani és már rajta is ülünk a nagy körforgón vagyis egy vágtelenített folyamatba kezdünk bele. Nálad pozitív dolog a 120 helyett 180 LE, mit kezd ezzel a futómű pl.? Szegény Grande ebből elég butácskát kapott. Ott a döglött kormányzás is, a magas kasztni amik nem jó alapok a tuninghoz. Szóval lehet ez az alakítgatósdi remek projekt, de ez a te hobbid, a te dolgod, ne várj mindenkitől elismerést érte. Az ár meg olyan kérdés hogy amennyit adnak érte annyit ér.

Csavarmeghúzás: Én még nyomatékkulcs nélküli világban szocializálódtam, szóval engem hidegen hagynak a Newtonméterek, pláne olyan kötéseknél amiknél igazán nélkülözhető. Oké hogy neked kell a precizitás, ezért van nyomatékkulcsod, de vajon hitelesíteni szoktad-e? (Hát persze) mert anélkül nincs értelme precizitásról beszélni. Ha pl hengerfej csavart húzol ott lényeges a Nm. Termosztát háznál nem létkérdés, kivéve ha tényleg nem tudsz okoskulcs nélkül csavarozni. Nem akarok ellenséges kommenteket, mert nem ez a cél, hanem épp az összetartás. Ha úgy érzed megbántottalak, kérlek ne haragudj!