Izsó001 Creative Commons License 2020.01.22 -1 0 3250

A mai reggel sem vonul be a 70-es vonal sikertörténetébe.

A mai S2329 sikeresen leközlekedett, egészen Zebegényig. Onnantól törölve. Az utasai és az arra várakozók máris fél óra késéssel indították a napjukat. A későbbi vonatok kisebb nagyobb késéssel, de leközlekedtek. Egészen az S2437-ig. Az én történetem itt indul.

 

7:42-kor a dunakeszi állomási kijelzőn nem szerepelt, hangos hallgatag, de pár perc múlva már a következő 2447-es 10 perces késését "tájékoztatja". A 2437 a térképen sem látszik, mégis, pár percre rá a hangos arról félre tájékoztat, hogy jön az, csak 10 perc késéssel. Természetesen nem lopakodó módban volt, nem jött. Ellenben jött a 2447, természetesen nem 10, hanem akkor még csak 15 perc késéssel. Jött, de helytelenben fogadva, helyesen előz valami EC féle, Gorilla cirka 5 kocsival. Olyan, mint ha szerelvényt hozott volna, Metropolnak rövid, Metropolitannak is az, sőt annak még korai is volt. Mindegy, elküldték, mégse indulunk. Érkezik a neki helytelenben a páros S70, majd az is el, 2447 még mindig áll, nagy nehezen ajtót zár, sokan a peronon maradtak, két vonatnyi utasnak hirtelen kevésnek bizonyult a csonkolt (5+1) tolt inga. Ez a szolgáltatón kívül senkit nem lepett meg. ;) Indulás (8:15) után kijárat lépésben megközelítve (hívó??), majd gyök kettővel vissza a helyesbe. Alsón sok csodálkozó, de annál is több dühös arc, akik maradtak ott, még legalább egy fél órát levegőzhettek, pedig lehet, már több mint fél órája ott álltak. Rákosrettentőn 35-kor sikerült leszállnom.

 

Az, hogy kipusztul egy szerelvény hajnal 5-kor nem örömteli, de hát ez nem rendkívüli (tudom, majd jönnek a KISS-ek). Az, hogy nííííííncs kocsi, gép, személyzet, hát.... már ez is mindennapos, néha az a furcsa, amikor minden van. 

De az, hogy közel 3 órával később se az Elvira, se a Mávinform nem képes tájékoztatni és nem félre tájékoztatni, az MINŐSÍTHETETLEN! Arról, hogy Bácsalsób@szodomon lehalt egy BZ, és aznap az összes (úgy max. 30) utas késésre számíthat, az bekerül az Info-ba. Itt több száz (ezer) ember munkába/iskolába járásáról van szó.

Apropó: a 2347 státusza még a bejegyzésem írásakor sem tisztázott Elvira szerint. Lehet eladják a megrendelőnek, mint leközlekedettet?

A 2447 után közvetlenül jön egy gyorsított, ami a többitől eltérően nem áll meg Dunakeszin. Miért nem és miért pont az nem? Jó lenne már egy újabb utasszámlálás, mert az elmúlt pár évben igencsak megnövekedett Dunakeszi utasforgalma a P+R parkolók és a ráhordó buszok miatt (is).