obsitos3 Creative Commons License 2020.01.08 0 0 279949

Én nem egészen így gondolom.Tök mindegy,hogy hengerentkénti,vagy központi,a befecskendezéshez nyomás kell,ezt vagy a központi nyomócsőben,vagy máshol,de a szivattyú állítja elő,és az a nyomáshatároló szelep felügyeli,határolja,ami szintén okozhatja a problémádat.Ennek feladata,hogy álló motornál,(gyujtásnál), alapjáraton,és minden fordulaton azonos nyomás alatt tartsa azt a helyet,ahonnan az injektor kapja az üzemanyagot.Ebből következik,hogy a szivattyú sokkal nagyobb nyomást kell,hogy előállítson,mint amit ez a szelep beállít,mert akkor is kell ez a nyomás,amikor max. fordulaton az injektor rengeteget elvesz belőle.Ami felesleges,az megy vissza a tankba,üzemállapottól függő mennyiségben.

Előzmény: Törölt nick (279948)