DIE_ROBOTER Creative Commons License 2020.01.08 0 0 99622

A bíróság azt fogja vizsgálni, hogy az érintett a tőle elvárható módon viselkedett-e.

 

Van a képzetlen utas, és van egy sok résztvevős szolgáltatás, ahol elvben vérprofik vannak.

 

Ha volt már a világban/a társaság vagy repülőtér történetében olyan eset, ahol a kiürítés félresikerült, szerinted mit fog kérdezni a vád/bíró stb.? Mit tettek önök azért, hogy ez többé ne forduljon elő? Ott állati kevés lesz, ha arra hivatkozol, hogy "hangosabban mondjuk azóta".

 

Látsz komoly, érdemi változást a korábbi esetek óta? Mert én kb. semmit, sőt inkább sietséget, felületességet. Az általad javasolt módszert átveszi valaki?

 

Hidd el, az ösztönös igazságérzetre való alapozás az európai vagy USA jogi gyakorlatban nagyon hamar felsülne. És ismétlem, egy sokszereplős rendszerben ha eltűrsz valamit, ami veszélyt hordoz, ugyanúgy felelőssé válsz. Ehhez dolgozni kell hosszabb távon ilyen helyen: veszélyes üzem, sok ezer alkalmazott/ügyfél. Az a nézőpont, hogy "én mindent megtettem, ami elő van írva, és nem érdekel, mások mit tesznek" az internetes fórumokban létezik, a valóságban nem. Ez nem a "ne tedd be a macskát a mosógépbe" esete, ez picit komolyabb. 

 

 

Előzmény: doncike (99613)