V.Gy.
2020.01.08
|
|
0 0
99615
|
Ami a dolog pikantériája: Mivel Boeing gyártmányú gép zuhant le, az irániaknak oda kellene engedniük az NTSB-t a vizsgálathoz. A hét kérdése, hogy a pillanatnyi harci helyzetben oda fogják-e.
Ez valóban pikánssá teszi az esetet... Szerintem nem engednek oda senkit. Mármint amit.
Az UR-PSR egy fiatalka gép volt: 2016. júliusi. Mit keres a nevében a rosszemlékű Max vajon? Mert amúgy ez egy NG. (gondolom, már sikítana a fél világ, ha egy Max esett volna le... ami nem is mehet fel)
Érdekes, a valóban Max PK-LQP is Boeing 737 NG/Max-nek van írva, mint az ukrán. Akkor ez a családot jelentheti, mert az LQP az 737-8MAX, az ukrán pedig 737-8KV a jobboldali adatmező szerint. Vajon az engedélyeztetés elkerülése miatt hagyták egy családnév alatt a két különböző típust? Vagy ezzel már-már etomcat-es vizekre evezek...? |
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (99594)
|
|