Van itt baj éppen elég, lesz mit csinálni, én ezeket az "ezer" éves orosz külső gumikat hagynám a francba valami újat vennék rá, pl a jó bevált vee rubit, persze a veterános értékéből veszítene mert azzal a régi gumival van eredeti hatása, csak nehéz beszerezni, de nem lehetetlen valamelyik börzén biztos lehet találni.
A hátsó lánckerék beszerzésére nincs tippem, börzén nem szoktam ezt figyelni, a kép mutatja hogy mindenképpen cserés.
A kipufogó fojtásán megvagyok lepődve, hiszen szinte nincs vagy csak alig van fojtás és azzal nem szokott baj lenni, ennek a cseréjét vagy javítását hogy tudod kivitelezni-megoldani ?
Amit korábban írtatok hogy donor motort érdemes venni, szerintem is mert arról könnyebb leszerelni az alkatrészt, mindezek mellett egy ritka típusról beszélünk.
Érdekes dolgok derülnek ki, és még ott van a blokk állapota, a gyújtás, a karburátor.