vermestibi2 Creative Commons License 2020.01.05 0 0 1416

Hozzákezdtem ma a Verhovinához, de nem sokat haladtam. Az első gumin ezt találtam:

Nem értem, mi ez a lyuk, olyan, mintha gyári hibás lenne vagy mintha belelőttek volna a gumiba. Mindenesetre ez így nem túl üzembiztos, ezt a gumit cserélni kéne. Nekem nincs itthon Riga gumim - Feri, mi legyen? Vadásszunk rá eredeti gumit vagy vegyek rá valami újat? A hátsó gumi jónak tűnik, a belső is, legalábbis két-három óra alatt nem eresztett le.

 

A hátsó kerékkel más baj van. El van kopva a lánckerék és ledobálta a láncot, ez egyértelműen látszik: a lánckereket tartó három csavar feje annyira le van darálódva, hogy nem fogja a kulcs, így roncsolás nélkül ki sem tudom csavarni. Kerestem másik lánckereket, találtam is valami olyasmit, de nem egészen olyan, mint ami a kereken volt: ez Rigáról származik, egy foggal nagyobb, még abban sem vagyok biztos, hogy összeépíthető a kerékkel. Feri, próbáljam ezzel vagy próbálsz keresni másik lánckereket? A lánckereket takaró lemez meg a csavarok alá való biztosító lemezt sem ártana cserélni.

 

A kipufogó furulyájának a belsejében gyárilag van három kupakszerű rész - itt szét van nyílva a furulya és el vannak mozdulva a "kupakok", egy teljesen ki is esett. Ez a legbarbárabb tuning: ha nem szelel a kipufogó, egy vasdarabot felkalapálnak a kipufogóban - gondolom, itt is ez történt. Emlékeztem, hogy nekem van egy furulyám, előkerestem, ez nincs szétnyílva, de, mint ezt most fölfedeztem, ez sem jobb, mert ebből meg teljesen hiányoznak a  légterelő "kupakok":

 

Megnéztem a berúgó kart is: tényleg el van hajolva, ami rajta van, vagy valami selejtes utángyártott cucc: mellé tettem az enyémet, jól látszik a különbség. Ez mindenképpen cserés, mert ami most rajta van, leverné a légszűrődobozt.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: vermestibi2 (1412)