Cpt.Dave Creative Commons License 2019.12.31 0 2 32249

Dolgoztam E94-gyel télen, hazamentem a délutáni műszakra átöltözni melegebbe és végig vastag kabátban vezettem. A dupla üvegezés nagyon sokat fog.  Dolgoztam sima üvegezésű EC12-vel majdnem egy éve a hidegben. Reggel 8-kor ott üvöltöttem az üzemvezetőmmel hogy én ezzel egy métert nem megyek tovább, mert nincs kedvem a rákövetkező napokat gyógyszerezve tölteni az ágyban. ( hajnaltól le nem állítottam a kályhát és állandóan ment a motor addig, de a vonalradiátorok nem sokat értek a hidegben. 
Amit furcsállok hogy a csilli villi neoplan Tourlinerbe is csak vonalradiátor van nomeg tud fűteni a klíma panel is, a legnagyobb hidegben is azt vettem észre 10 perc alatt 80fokon van a víz a radiátor tűz forró, de ezt így soványnak érzem reggel a hidegben. Érdekes mód a Lion's Regioban volt 4 kis ventillátor a radiátorokon amik bekapcsolva automatikusan lerántották a meleget a radiátorról, hogy ezt miért hagyták el a Coach kaliberű buszokból az érdekelne.

Ami verhetetlen fűtésű volt azok a MANok. csuklóst úgy ki tudtam fűteni, de elől is egyesen ment többnyire csak a befúvó és sokszor így is melegem volt. Hasonlóan jó a 200-asok fűtése volt elől. Igaz itt helyközin nincs rendes fülke, de hajnalban bekályháztam időben, -16 fokban is pöcc röff, és a fülkét bezárva kb 5-10 perc alatt meleg volt benne.

Előzmény: BHK-443 (32245)