BZoltan Creative Commons License 2019.12.30 0 0 72023

Karácsony napján kitettem egy posztot a facebook-ra az én személyes top listámmal boros témában. Kedvenc borászat, legjobb boros rendezvény, stb. Egy napon belül több komment érkezett rá mint az összes boros blogon, az összes idei posztra együtt :)

 

Na, ezért nincsen szükség online médiára. Ha kitolok egy posztot a SAP facebook oldalára akkor egy héten belül több fogyasztóhoz jut el mint a legnagyobb elérésű művalkesz cikkek azóta, hogy elköltöztek az index-ről. Ameddig az index blogja volt, ami az index főszerkesztőjének is a szíve csücske volt addig produkált a művalkesz olyan eléréseket amik komolyan vehető. Azóta a boros blog világban a seggét veri a földhöz bárki egy 500+ elérés esetén.

 

Szóval ez van helyette. A Facebook, bármennyire sem szimpatikus, bármennyire is egy adathalász, korrupt trágyadomb, de tartalmat eljuttatni a fogyasztókhoz messze hatékonyabb mint bármi más.


Nagyjából ezek az oldalak foglalkoznak boros témával.

 

https://www.borsmenta.hu/
http://ihatobb.hu/
https://wineartculture.hu/
http://tancolomedve.hu/
http://www.pecsiborozo.hu/
https://borrajongo.blog.hu/
http://muveltalkoholista.com/



Tessék, ezekből lehetne kihozni valamit. De ezek együtt nem bírnak akkora eléréssel mint bármelyik közepesen gyenge aktivitású termelő facebook oldal.

Előzmény: Hepci (72022)