BZoltan Creative Commons License 2019.12.30 0 0 72021

Az amit akkoriban online médiának hívtunk az nem volt más mint az Albert, J.Csaba, és UP  buborékja. Mindhárman az Index bérlistájáról  (igen, bármennyire meglepő még a Csaba is havi fizetésért tolta a művalkeszt) fizetést kapó sajtómunkások voltak, akik ráadásul erősen egy adott boros, gasztrós szubkultúrából táplálkoztak.

 

Ha egy termelőnek sikerült ebbe a buborékba bekerülnie akkor, ha jó borokat csinált egy ideg biztosan túlreprezentáltak voltak az úgynevezett online médiában.

 

Minden akkoriban felkapott borászatnak megvolt a maga poénja amivel bekerült ebbe a körbe. Az Orsolya szerintem elsősorban a Szentesi Józsi révén került be ebbe ide. A Józsi vezette be az Orsolya borokat a piacra, ő finanszírozta az első tételeik palackozását és ezzel be is került az épp bimbódzó budapesti gasztroforradalomba. 

 

A Ráspi elsősorban az étterme miatt lett felkapott, mert UP és körei mindig is keresték a formabontó és minőségre hajtó éttermeket. A fertőrákosi Kojek, aki kőkeményen megmondta a frankót az adalékanyagban és fordított ozmózisban tocsogó dél-pannon sztárokról eléggé kihagyhatatlan volt akkoriban.

 

Az én sztorim is megvan és én is bekerültem ezen kör figyelmébe.

 

Ahogy sokan mások is... a kérdés pedig az volt, hogy ki tudta megvetni a lábát a borpiacon ezen ugródeszka után. Szerintem egyébként megvan mindenki azokból az időkből. Csak már nem biztos, hogy szükség van erre az online médiára.

Előzmény: Hepci (72020)