No, akkor, hogy pörögjön a topik......
Igazából, nem is nyűg a vitaránál az említett dolgok, csak ahogyan megjegyezted te is....ezért olcsóbb az. Együtt lehet vele élni, csak kellemetlenségeknek nevezném őket. No, de ez nem ide való téma.
Mi is a Hyundai Tucson-ra, és a Kugára szűkítettük a kört legutoljára. Amiért a Kuga mellett döntöttünk, az nem hiszed el! Komolyan mondom, nem bírom elviselni Hyundai-nál azt a fejegységet, úgy áll ott a műszerfal közepén,mint ha felszögeltem volna oda egy junost tv-t. Tudom, már minden modellnél ez lesz, mert állítólag így nem néz le túlságosan alacsonyra a vezető, és jobban az úton tartja a szemét, de nekem nem jön be. De kívülről nagyon bejövős amúgy, jól eltalált forma. A másik, hogy egy ennyire felszerelt verzió belőle, mint a Kugám, kb 1 misivel drágább. Mikor mondta a kereskedő, azt hittem leülök, annyit azért nem ér. A Kia-nál ugyanez a helyzet. Szerintem ez a KUGA, egy nagyon elegáns, igazán autónak tűnő járgány, február óta használom, de még mindig igazi élmény vele az autózás, már-már "prémium" érzete van számomra, pedig tudom nem az.
Talán azért szidják a Fordokat, mert (ezt igazából én sem értem) nagyon rosszul tarják az árukat. Az biztos, hogy ha ezt is eladnám 3,5 évesen, sokkal többet buknék rajta, mint a Vitaránál. Mert azt 4,2 ért vettem, és 3,5 évesen eladtam 3,8 ért, ráadásul úgy ráharaptak, mikor meghirdettem, hogy az nem semmi volt.