Abymot Creative Commons License 2019.12.28 0 2 1259

A jelenleg évente egy alkalommal közlekedő vonatpár is járhatna naponta, Csömödér helyett egészen Rédicsig, ehhez többlet eszköz sem kellene, és rögtön lenne mindkét irányban még egy csatlakozás a budapesti hibrid-IC-khez.

 

Ezen kívül talán a 39012-39037 jártok közlekedhetnének 3 perccel korábban, hogy biztosabb csatlakozás legyen a Zalaegerszegről 9.49-kor induló budapesti vonathoz, és a 39013-as jöhetne Rédicsről 10-20 perccel később, hogy Zalaegerszegen ne kelljen annyit várni a 17.49-kor induló hibrid-IC-re történő átszálláskor.

 

Ezek még mind egy motorvonattal megoldható lennének.

 

A kétórás ütem pedig úgy lehetne, hogy egy másik motorvonat indulna Zalaegerszegről - szintén a hibrid IC-khez csatlakozva - 12.20-kor, 16.20-kor és 20.20-kor, előbbi kettő Gutorföldén keresztezne a szembe közlekedő járatokkal, amik így 13.38-kor és 17.38-kor érkeznének Zalaegerszegre - szintén a hibrid-IC-khez csatlakozva.

 

Ez a második motorvonat hajnalban jöhetne vissza Rédicsről, hogy Zalaegerszegen az 5.49-kor induló járathoz csatlakozzon, így Lentiből már akár reggel 9 órára Budapestre lehetne érkezni.

(Ehelyett most busz közlekedik Lentiből Budapestre 4.25-kor, amire persze így nem lenne szükség).

 

(No meg az összes Zalaegerszeg-Budapest közötti buszjáratot újra kellene gondolni a bobai deltán közlekedő hibrid-IC-k bevezetése miatt).

Előzmény: smnks (1258)