XANTIi Creative Commons License 2019.12.27 0 0 185410

Ebben több tévedés van. Nem magasabb az égéshő. Az energia tartalma sem nagyobb. Az oktánszám 100 és 115 között van. Ma már nem létezik a kisebbik. Valaha volt a B91 és az LBZ-78. Viszont sokkal stabilabb az oktánszám hőmérsékletre, légnyomásra. Az alu dugattyú sem károsodik, lásd Rotax 912-914. Nincs bio, de van némi benzol és toluol tartalom. Sem a tömítéseket, se a normális csöveket nem támadja. Nyom nélkül elpárolog, nem marad utána ragacsos trutyi. Csak drága cefetül. UAZ-tól a Mercedes-ig minden eszi. A repülésben dolgozom, még a cvejtaktos Trabantom is sokat megivott. (Elévült..) Valaha az RNA-nál benzinjegyre tankoltunk. Persze mindenki eladta a kutasoknak és töltött bele a vidéki brigádoknál repbenzint. Tiltották, büntették. Aztán rájöttek, hogy kár. Utána már hivatalosan is azt kaptunk. Kilométerek milliói teltek így.

Viszont világszabvány, nincs országonként belepancsolás.

 

Előzmény: 409 (185391)