Robaj+ Creative Commons License 2019.12.22 0 0 1354

A Riga hármas egy ritka kincs, szerintem ott még jobban figyeltek a minőségre, a 19 es kerekek is jók tetszik a konstrukció, már nagyon kevés van belőle.

 

A Komar-nak nagyon jó karbija van, egyszerű de nagyszerű kb ennyit tudok róla, nyáron a nagy kánikulában nem forralja a benzint és teszi a dolgát, megvagyok elégedve vele.

Roncsfelújító kolléga jó szakember mindent elmond neked a beállításokról, anno egy karbi cserét nálam is kellett eszközölni mert meg volt szakadva az egyik csavar.

Bár én készen kaptam mindent, de frakciós kolléga mellékelt pár képet ami alkatrészeket kaptam.

 a kari teljesen rendbe van téve

 a karbi egyen van és a felújított gyújtás alkatrészek mind precíz munkát mutat

A Bakony túrán mindkét alkalommal kapott bőven kiképzést Robaj, voltak nagy emelkedők csak egyesbe ment fel volt gyorsasági futam ahol 40 vagy kissé felette mentünk és elég sok is lett a km-r, de nem volt semmi gond vele, hibátlanul szó nélkül teljesítette, szóval Katona Tamás ne adja fel mert lehet jó motort faragni a Komar-ból,szimmeringeket is érdemes ellenőrizni nem e kell cserélni, a gyújtás beállítása is fontos, a gyári lamellákat érdemes cserélni :  előbb utóbb csúszni fog a Kadet parafás lamelláit érdemes beépíteni tökéletesen ki fog emelni 

Nagyjából ennyi jutott eszembe.Jó szerelést sikeres munkát.

   

 

 

Előzmény: darusferi63 (1347)