dhpage Creative Commons License 2019.12.14 0 0 50429

még jó hogy vittem a lánckereket a boltba, így kiderült mégiscsak t8f, vagyis a vastag pocketbike lánchoz való :)

sajnos náluk csak 54-es hátsó volt, ennél nagyobbat csak kintről lehet rendeli. ezzel már szépen megy, hangja is alig. mivel nem tudtam mekkora kell, vettem két láncot.
jócskán hosszú, szóval még ki is kellett belőle szedni, úgy hogy a másik marad tartaléknak.

a lánckereket beműtöttem a szabadonfutós hajtókarba, szerintem egész pofás lett. annyi a gond, hogy mivel kb. egyforma a bringás és a motoros lánckerék mérete, zavarja egymást a két lánc. most távtartóztam (a hátsó miatt úgy is kellett, mert a láncvonal nem stimmelt. ehhez a hajtókarhoz hosszabb középcsapágy tengely kell, így kikerült az ideális távról), de majd úgy is nagyobbat kap, akkor már ez nem lesz gond.
hátul 64-re fogok felmenni, az már finoman forog. elöl marad a 11.

ezek a motoros láncok azért komolyabbak mint a bringás :) (jó tudom, nekem a nagyon 520 van, de azért ezek a pocketek is durvák)

egyébként láncbontót/csapolót nem kapni sehol, csak kínában, a kopásmérő meg még ott sincs. :D egyelőre köszörű és tolómérő :)

durva teszt: 2800W és feltépi az aszfaltot :) motor jéghideg, kábelek izzanak. nincs mese, jön a modellezős 8awg szilikon.

ilyen lett: