#50285 bilek és #50291 sefotos
Sok kérdésre sok válasz jött, köszi. :) Megnéztem elég sok Bafangos videót, Tongshengeset még nem. Nagyjából minden világos a szereléssel kapcsolatban. Láttam olyat is, hogy a váltószenzort nem a váltókarhoz rakta, hanem a motor alá, ahol előjött a vázból a váltóbowden.
A PAS szenzorosnál, ha abbahagyom a tekerést és nem is fékezek, akkor mennyi a késleltetése a motornak? Pl tekerek 60 rpm-mel, akkor 1 mp-enként kap jelet. Pont azután hagyom abba a tekerést, hogy a jelet kapott. Lehet, hogy még majd 1 mp-ig hajtani fog a motor, mert a vezérlő szerint a következő mp-ben jelet fog kapni? 1 mp azért sok.
Pocsolyánál azért kapcsoljon ki, nehogy belevigyen. :) Itt kb 2-3km/h-s haladásra gondolok.
Azért gondoltam a Bosch,Yamaha + Bafang akkupakk házasításra, mert 1,5-2-szer akkora kapacitásúak, és hátha lenne egyszer ilyen motorral szerelt biciklim. Használtban ezeknél mindig az akksitól félnek, hogy mennyire van elhasználva. Jó lett volna ha lehet Bosch-t Bafang akkuról táplálni, de ezek szerint nem.
Néztem kínai akkupakkokat, és nem olcsók. Normálisabb helyen 70 körül van a kb 500Wh-s és 125 körül a 800Wh-s, persze itt ki volt írva, hogy Samsung, vagy LG cella van bennük. Ezen felül még EU-s raktárból kéne vennem, mert Kínából nem hiszem, hogy átcsúszna a vámon, pláne, ha dhl hozza.