SzElek Creative Commons License 2019.12.05 0 2 25838

Kicsit gondolkodjatok már . Az semelyikőtöknek se tűnt fel, hogy Győrben ahol több, mint 100 busz van, ez a potya 17 most pont arra lesz elég, hogy egy olyan 3-4 évig senkinek ne kelljen foglalkozni a közlekedéssel? Győrben már nagyon szar volt a helyzet, mind a járatkimaradások, a buszok életkora, a sofőrhiány stb., ezért is kellett már egy kis életet lehelni ebbe a dologba. Felmérték a munkakörülményeket is, kevés az ember is, ez is indokolta ezt. Az már más tészta, hogy papíron milyen szerződése van a városnak. Ha további ilyen 1 éves szerződésük lesz, akkor az elkövetkező 5 évben megint nem fog semmilyen busz érkezni Győrbe. Aztán ha megint erre a tragikus szintre jutnak, akkor picit megint enyhítik a szart, de hosszútávon nem fogja a Vb se istápolni Győrt. Viszont ez a város se dőlhet be és azzal meg a vb nek is számolni kell, hogy ennyi műszaki hibás busszal nem tud szolgáltatást végezni, mint ami itt Győrben van. Lassan már több a buszmentő, mint a busz. Ráadásul a javításokra is annyi pénzt áldoznak már, amiből konkrétan új buszokat vehettek volna . Egyébként az átlagéletkor is kb 15 év , vagy a felett lesz, ebből is látszik, hogy ez nem egy tartós, hosszútávú megoldás, hanem csak a vészhelyzet miatt van. Ezt csak azoknak mondom, akik elsőre soknak hinnék a 17 darabot.