oldmumus_v.2
2019.12.04
|
|
-1 0
13694
|
Nos kezd letisztulni a kép miután itt helyben ment egy pár kérdés és a válasz sorozat.
Az általad belinkelt Google Book (ami nagyon hasznos volt végre tudni lehet egy forrást) sem mai - nem is osztrák, de a németek tőlük vették át és 2014 előtti kiadás -, de az alábbi "Die Radlenker haben eine Erhöhung von 45mm über Schinenoberkante" még korábbi és osztrák eredetű.
Österreichisch-Alpine Montangesellschaft egyik mérnöke írt tanulmányt anno az ÖBB akkori előírása alapján amit szabványosítottak. Ezek 60-as évek közepétől a 70-es évek elejéig készültek el. Nem véletlen kérdeztem ki (milyen cég?) és mikor adta ki a tervet? A Österreichisch-Alpine Montangesellschaft a hetvenes évek közepén a Voestalpine cégcsoportba olvadt.
Ugrás az időben: Az ÖBB előírásait, valamint a 1299/2014/EU után egy ugyancsak steiermarki eredetű mérnöki csoport javaslatára az új vágánykeresztezése építésekor. Valamint a meglévőek átépítésekor, hiánypótlás (Nachrüstung) a következőket alkalmazzák:
Gleisdurchschneidungen keine Zungenvorrichtungen bzw. ab einer Neigung über 1:4,95 auch keine Radlenker
Idéztem a tanulmány egy részéből. Innentől kezdve szerintem logikus magyarázat arra, hogy miért nincs radikális tiltás. |
Előzmény: DJ. Bakter (13690)
|
|